Palvelut

Kokemuksemme ansiosta tiedämme mitä ja miten pitää tehdä, mutta myös sen mitä ei kannata tehdä. Reseptimme menestykseen on se, että lähdemme alusta asti luomaan molemmin puolin toimivaa hyvää ja pitkäaikaista kumppanuutta!

Avainasiakas-/ tuotepäällikköpalvelut

Kun yhteistyötä aloitetaan, ensimmäisenä kuvaan astuu tuotteisiin tutustuminen ja niiden tarjoaminen keskusliikkeisiin. Yhteydenpito on tiivistä, tuotetietoutta, hintatietoutta, myyntierätietoja, ajatuksia toiveista ja mahdollisuuksista yms. jaetaan ahkerasti puolin ja toisin. Kun kokonaiskuva on muodostettu, lähdetään tekemään töitä sen eteen, että tuotteet pääsevät kuluttajien saataville kauppojen hyllyille. Avainasiakas-/ tuotepäällikkömme auttavat tässä:

  • Esittelemällä ja tarjoamalla tuotteet keskusliikkeiden valikoimapäälliköille
  • Pitämällä säännöllisesti yhteyttä valikoimapäälliköiden kanssa
  • Tekemällä keskusliikehinnastot
  • Huolehtimalla siitä, että asiat tapahtuvat keskusliikkeiden aikataulujen puitteissa
  • Jakamalla markkinainformaatiota päämiehelle
  • Ratkomalla mahdolliset ongelmatilanteet
  • ja paljon muuta...

Myyntikenttäpalvelut

Myyntiedustajamme ovat kannuksensa ansainneita alan ammattilaisia. Heillä on hyvät suhteet kauppojen henkilökunnan kanssa. Sormi ei mene suuhun vaan heiltä löytyy taito toimia tilanteessa kuin tilanteessa. Myyntikenttäpalveluihimme kuuluu muun muassa:

  • Uutuustuotteiden lanseeraus ja sisäänmyynti
  • Valikoimien tarkistaminen
  • Lisävalikoiman myyminen
  • Parempien myynti- ja hyllypaikkojen ehdottaminen myymälöissä
  • Sesonkituotteiden ennakkomyynti
  • Kampanjamyynnit
  • Konsulenttipäivien sopiminen myymälöissä ja tuotteiden sisäänmyynti
  • Kaikkinainen neuvotteleminen myymälätasolla asiasta kuin asiasta päämiehen toivomalla tavalla
  • ja paljon muuta…

Muut palvelut

Kokonaisvaltaisena kumppanina pidämme kaikin tavoin huolta yhteistyökumppaneistamme. Tarvittaessa istutaan alas juttelemaan, puhelimella soitellaan ja sähköpostia laitellaan aina tarpeen mukaan. Kaikkea mitä teemme on mahdotonta kertoa yksinkertaisesti, mutta tässä kuitenkin muutamia asioita:

  • Tavarapelin hallinta keskusliikkeiden ostajien kanssa
  • Tavarapelin hallinta päämiehen kanssa (esim. ennakoiden ilmoittaminen hyvissä ajoin tuotannonsuunnittelua varten)
  • Myyntilukujen raportointi halutussa laajuudessa
  • Tuote- ja kehitysideoiden tuominen päämiehen tietoon
  • Synkka- tuotetietopankin ylläpito
  • Myyntimateriaalien luominen
  • Sosiaalisen median suunnittelu ja toteutus
  • Kotisivujen/Landing pagen suunnittelu ja toteutus
  • Mainosten suunnittelu
  • Mainosvideoiden kuvaaminen
  • Pakkaussuunnittelu/ toteuttaminen
  • Messujärjestelyt
  • ja paljon muuta…